بیانیه اساتید و مدیران موسسه عالی فقه و علوم اسلامی جهت دعوت از مردم فهیم ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (نساء ۵۸)

انتخابات روشن ترین تجلی حضور مردم در اداره کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حضور و نقش آفرینی مردم در صحنه به عنوان رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی، تحقق بخش مردم سالاری دینی است که از آغاز انقلاب همواره مورد توجه بوده است. مردم با حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست، علاوه‌بر تجدید پیمان با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و آرمان های انقلاب اسلامی سرنوشت کشور را به دست افرادی می‌سپارند که شایستگی اداره کشور را دارند. حضوری که بدون تردید ضامن امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور، و نشان‌دهنده اتحاد و همدلی در عین اختلاف سلیقه‌ها است.
نظام جمهوری اسلامی که با زعامت امام خمینی ره بنیانگذاری و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ادامه یافت در پیشرفت،عدالت، تحقق امنیت و استقلال، تولید قدرت بین‌المللی و غیره دستاوردهای سترگی داشته که همگان به آن اذعان دارند و مردم فهیم، بصیر و انقلابی ایران علیرغم برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی و گلایه ها همچون عرصه های پیشین با حضور در انتخابات حمایت خود را از نظام اسلامی ایران اعلام می کنند. مردم فهیم ما به خوبی از نقشه‌های شوم دشمن در دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی مطلع‌اند و می‌دانند استکبار جهانی، ایران اسلامی را به عنوان هسته اصلی محور مقاومت نشانه گرفته تا با ضربه زدن به آن حضور خود و دنباله‌های نامشروع خود را در منطقه برای مدت‌های طولانی تضمین نماید. امروز همه می‌دانند شرکت در انتخابات، دفاع از حریم اسلام و یادگاری است که سال‌ها با خون شهیدان آبیاری شده و امروز این چنین بارور و بالنده شده است. از همین رو از آحاد مردم و حوزویان دعوت می شود با حضور در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفند، یک‌بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب، لبیک گفته و این امانت الهی را به دست افرادی متعهد و شایسته بسپارند.
امید است تلاش منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مقدمات رشد و تعالی بیش از پیش نظام و جامعه اسلامی را فراهم سازد.
حضرات آیات و حج الاسلام آقایان ذیل، بیانیه را ملاحظه و تایید فرموده‌اند:

✅ اساتید معظم مدارس خارج تخصصی و عمومی:
آیت الله سیدمحمدعلی مدرسی طباطبایی
آیت الله جعفر نجفی بستان
آیت الله ابوالقاسم علیدوست
آیت الله سعید واعظی
حجت الاسلام و المسلمین قدیر علی شمس
حجت الاسلام و المسلمین هادی فاضل
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی بجستانی
حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزائری
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی
حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نسب
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن جلالی فرد
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی سرافراز
حجت الاسلام و المسلمین یوسف غلامی
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحکیم مدقق
حجت الاسلام و المسلمین حیدر بهرمن
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین میرمعزی
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا معصومی نیا
حجت الاسلام و المسلمین مجید رضایی
حجت الاسلام و المسلمین قاسم شبان نیا
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم باقری
حجت الاسلام و المسلمین مهدی امیدی
حجت الاسلام و المسلمین محسن رضوانی
حجت الاسلام و المسلمین مجید دهقان
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد ضیاء فیروزآبادی
حجت الاسلام و المسلمین سید نقی موسوی
حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی
حجت الاسلام و المسلمین احمد شهامت

✅مشاورین علمی و اساتید سطوح عالی:
حجج اسلام آقایان: علی شورگشتی – عبدالحسین آل‌یاسین- محمدابراهیم کفیل –مهدی احمد خان‌بیگی-محمد استوار-غلامرضا احسنی- علیرضا امامی-مهدی گرامی پور-محسن انصاری-مهدی مشکی-رضا یعقوبی-یاسر سعادتی-محمد جواد محمدی-محمدحسن محمدی-حسین کریمی-منصور شریفی-سید مهدی هاشمی- علی زروندی-داود عابدی-مجید رجبی-داود شمس-مسلم چتری-سیدهادی حسینی نسب-محمد امین کبیری-علی فرهادی‌نیا – میثم رستمی-حسین سلیمانی-اسماعیل شیخ هادی-محمد جعفری-یزدان طاهر آبادی

✅ مدیران محترم مؤسسه:
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا صدر حسینی
حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین جمالی
حجت الاسلام و المسلمین احمد دیانی
حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر همتیان
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمیان
حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا وکیلی
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی غیبی
حجت الاسلام و المسلمین احمد قیصری

پیمایش به بالا