بیانیه مؤسسه عالی‌فقه و علوم‌اسلامی پیرامون شهادت سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ” (سوره توبه، آیه ۱۴)

رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل در یک سده گذشته از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و لبنان خودداری نکرده و در یک سال گذشته ده‌ها هزار کودک و زن فلسطینی را به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسانده است. اکنون این رژیم جنایتکار در سلسله اقداماتی دست به ترور فرماندهان ارشد مقاومت زده و پس از اسماعیل هنیه، فؤاد شکر، و دیگر فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، اخیراً با ترور دبیر کل حزب الله لبنان حجت الاسلام و المسلمین شهید سید حسن نصر الله، همراه با جمعی از فرماندهان از جمله سردار شهید عباس نیلفروشان بار دیگر خوی ضد انسانی و ذات تروریسم‌پرور خود را به نمایش گذاشت.

عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی با طراحی رهبران مقاومت فلسطین پاسخی بود به یک قرن تجاوز و ظلم این رژیم نژادپرست و در بهترین زمان ممکن توانست همه طراحی‌های دشمن را نقش بر آب نماید. رژیم هم با راه‌اندازی ماشین کشتار خود، در یک سال گذشته فجایعی را رقم زد که در طول تاریخ کم‌سابقه است.

حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌جانبه آمریکا و غرب از یک‌سو و بی‌تفاوتی مجامع بین الملل و بدتر از همه کشورهای اسلامی از سوی دیگر این رژیم را گستاخ‌تر نموده تا جایی که آشکارا به ترور بی‌پروای رهبران مقاومت در منطقه و حملات پی در پی به غزه و لبنان و سوریه و یمن روی آورده و در  حمله وحشیانه اخیر به لبنان و به شهادت رساندن رهبر مقاومت لبنان دل مردم ما را به درد آورده و احساسات مسلمانان را جریحه‌دار نموده است.

این رژیم متجاوز بارها نشان داده هر زمان منافع خود را در خطر ببیند دست به تجاوز و ترور می‌زند و هیچ خط قرمزی را هم به رسمیت نمی‌شناسد.  علی رغم این جنایات بزرگ، هم‌چنان محور مقاومت به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(زید عزه و دام بقائه) با قوت و عزم دوچندان در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار گام برداشته و برای حفظ عزت و دفاع از مردم مظلوم مسلمان، ضربات سهمگین‌تر و محکم‌تری بر پیکر رو به زوال رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای‌اش وارد خواهد آورد.

ما اساتید، طلاب و کارکنان موسسه عالی فقه و علوم اسلامی حمایت خود را از راهبرد صحیح و تصمیم درست مبنی بر مجازات سخت این رژیم سفاک اعلام داشته و دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان و حضور در جبهه‌های نبرد علیه این دشمن خونخوار را بر خود فرض می‌دانیم و تقاضا داریم در صورت امکان، شرایط  حضور در این جهاد مقدس فراهم گردد. در پایان دعای خیر خود را بدرقه راه نیروهای مسلح خدوم و جان‌برکف نظام مقدس اسلامی می‌نماییم و از ایشان تقاضا داریم این رژیم شرور را به سزای اعمال ناپاک خود برسانند.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ

پیمایش به بالا